McDonald’s láká mladé na Forejta nebo Mirai: Fanoušci se zlobí: „Když nemůžeš, přiber víc!“

Přidat na Seznam.cz

Aby řetězec s rychlým občerstvením McDonald’s přitáhl mladé zákazníky, rozhodl se začít spolupracovat s českými celebritami. První reklamní tváří se stal Přemek Forejt (35), hned záhy mladé sestry Grossovy. Fanouškům ale definitivně došla trpělivost, když fast food na sociálních sítích vychválila kapela Mirai.

Kuchař Přemek Forejt se rozhodně nestydí za to, že dělá kontrolora kvality fast foodu. Nejvíce na svém Instagramu vychvaluje hranolky z Polska, které jsou prý mnohem lepší než ty české, píše Blesk. Lidem ale jeho působení v McDonald’s připadá směšné a obviňují ho, že za peníze udělá všechno. A není se čemu divit, Forejt totiž patří mezi nejlepší kuchaře v Česku, zdálo by se tak, že nemá zapotřebí propagovat fast food.

Dalšími z řad celebrit, které se podílejí na propagaci rychlého občerstvení, jsou Natálie a Denisa Grossovy. Ty na svých sociálních sítích lákají fanoušky na novou kolekci oblečení a doplňky, kterou řetězec nechal vyrobit ve spolupráci se značkou Zoot.

Nejvíce ale fanoušky dopálilo, když se do reklamy zapojili členové skupiny Mirai, píše Expres. Frontman kapely Mirai Navrátil (25) dokonce vytvořil speciální Mirai menu, které bude ve fast foodu k dostání pouhý měsíc. Strohé menu, které tvoří obyčejný hamburger s hranolky, kuřecí nugetky a zmrzlina, fanoušky nijak neuchvátilo, protože bylo k dostání již dříve.

Netrvalo tak dlouho a na kapelu i McDonald’s se snesla vlna kritiky. „Humus,“ napsal jeden z komentujících na instagramovém profilu kapely a ostatní se k němu přidali. „Je to nezdravé, vůbec to nepomáhá životnímu prostředí a vaší image taky ne. Zaprodáváte se. Když nemůžeš, tak přiber víc, že,“ napsala další z fanynek. Někteří ale upozorňují na to, že reklamní kampaň měla za úkol zaujmout, což se povedlo.

Zdroj: expres.cz, Instagram, blesk.cz