Nová role Lady Gaga: make-up jako umění

Přidat na Seznam.cz

Někteří kritici říkají, že Lady Gaga je novou královnou popu, druhá Madonna. Co se týče kontroverzí a skandálů spojených s jejím vystupováním na hudební scéně, jeví se toto tvrzení jako pravdivé. Připomeňme například její šaty ze syrového masa při předávání hudebních cen MTV. Lady Gaga jde však se svou kreativitou dál, za hranice hudebního průmyslu. Rozhodla se totiž založit svou kosmetickou značku Haus Labs by Lady Gaga.

Na oficiálních webových stránkách firmy můžete číst:

Tvořivost: Jsme kolektiv Haus of Gaga, kolektiv kreativců, vědců a inovátorů, kteří vám dávají kosmetické nástroje pro čisté umění. Laskavost a inkluzivita, navždy.

Nebo:

Technika: Zde se rodí budoucnost – věda a příroda se spojí, aby vytvořily vysoce výkonné produkty. Experimentování a inovace, vždy.

Síla umění, věda + laskavost

Lady Gaga nás přesvědčuje, že je schopna propojit nejnovější technologie a barvy se sebepoznáním, laskavostí, vztahu k přírodě a nezní to jako fráze. Uvidíme, do jaké míry bude její značka úspěšná a bude přijata mezi top kosmetické firmy typu Chanel či Christian Dior, nebo se stane jen jedním z dalších neúspěšných projektů známých hvězd.

Zdroj: redakce, Instagram, Hauslabs.com, Wikimedia