Podle Ashley Graham mají ženy právo si vybrat, zda chtějí své děti kojit: Je to rozhodnutí každé ženy, tvrdí!

Přidat na Seznam.cz

Na rohu ulic Canal a Lafayette v New Yorku se právě teď tyčí billboard s podobiznou Ashley Graham o velikosti městského bloku. Možná nic neobvyklého, kdyby se tato reklama nezabývala problematikou kojení a krmení dětí.

Pro Graham je tato nejnovější kampaň pro Bobbie, společnost vyrábějící organickou kojeneckou výživu, která byla uvedena na trh v roce 2021, jednou z jejích nejvýznamnějších prací, protože propaguje téma, které je jí velmi blízké. Možnost rodičů krmit své děti, jak uznají za vhodné.

„Byla jsem na zkoušce pro Fashion Week a pak jsem zahnula za roh na Canal a bum, tam billboard a na něm Roman a Malachi,“ vyjádřila se Graham o tom, jak se poprvé emotivně viděla na fotce se svými osmiměsíčními dvojčaty v náručí, jak jednoho krmí lahví a druhého prsem. Titulek zní: Neexistuje jedna velikost, která by nakrmila všechny.

Toto sdělení by mělo být implicitní, ale stejně jako u většiny moderního rodičovství i u toho nejjednoduššího pojmu – zajištění dostatečné výživy pro novorozence – převládá téměř neustálý pocit, že to děláme špatně a nedostatečně.

Pokud jde o výživu, problém je především s dodavatelským řetězcem. Podle Ashley Graham není nic jednoduššího, než své děti kojit do té doby, dokud je to možné!

Zdroje: Vogue, redakce, SheKnows, news.yahoo