Oděvní značka podle Rihanny nakonec končí

Přidat na Seznam.cz

Francouzský gigant LVHM s luxusním zbožím, vlastnící Louise Vuitton, skvěle prodává výrobky slavných značek, ale budování módních značek od nuly není jeho silnou stránkou.

Koncern LVMH, vlastník značek jako Louis Vuitton, Dior a TAG Heuer, oznámil rozhodnutí pozastavit spolupráci se značkou Fenty, oděvní značkou vytvořenou společností Rihanna, která začala v roce 2019. Hlavním důvodem je špatná finanční výkonnost značky. Očekává se, že pozastavení potrvá, dokud nenastanou lepší podmínky. Jiné značky, které vytvořila Rihanna a které také vlastní LVMH – řada spodního prádla Savage X Fenty, která získala další financování ve výši 115 milionů dolarů od investorů a kosmetická značka Fenty Beauty fungují dobře.

Bernard Arnault, vedoucí skupiny LVHM, oznámením v květnu 2019 o rozhodnutí přidat Fenty do portfolia LVMH, vyjádřil naději využít potenciál celebrit a vlivných osob v sociálních médiích. Překážkou byla pandemie, která ovlivnila prodej většiny luxusních značek, stejně jako vysoké ceny produktů Fenty, které nebyly přizpůsobeny finančním možnostem široké skupiny fanoušků Rihanny.